callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Simba

Kategori: Allmänt

Hej!
Ikväll har jag testat en ny restaurang.( ny för mig, annars har den funnits länge)  
Simba som är afrikansk/karibisk vid Lilla Bommen mittemot operan.
Cool restaurang med god mat och jag åt med händerna och det kändes genuint och back to basic. I like.
Maten var kryddstark och kolhydraterna kom i form av ett bröd som kallas injera. Smaskigt som sagt, kan definitivt rekommendera det.
Jag är trött nu och ska däcka i säng.
Vi hörs!
 
 
 
4 olika rätter
 
 
moi
 
 
kvällens outfit

Kommentarer

  • Thorsten säger:

    Va?!
    Finns Simba kvar?! Vi brukade gå dit och äta lunch för de hade så god mat.
    Dit måste jag gå igen!

    Svar: Jadå det finns på samma ställe. Riktigt trevligt faktiskt. Tycker definitivt du ska gå dit igen. :)
    Nasha

    2013-04-06 | 10:35:03
  • fariba säger:

    Turkos klär dig verkligen älskling.Du bara blir väkrare i den.Och förresten tack för en underbar resa.
    En stor bamse kram.

    Svar: Merci azizam! Tack för en kul resa! Vi får göra om det snart! Kramar
    Nasha

    2013-04-06 | 23:56:23

Kommentera inlägget här: