callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Otur

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Just nu har jag lite smått otur känns det som.
Min deklaration dröjde aslänge så jag till slut fick ringa och tjata på dem att att skicka det, de ska bila sönder hela badrummet hos mig vilket innebär att man inte kan duscha där på flera dagar, lönekontoret har glömt betala ut min lön på 2 månader och min dator strejkar idag så att man kan varken föra över bider från mobil el kamera.  Det var ungefär det.
 
Jag låter det inte bekomma mig, sånt fixar sig alltid.
Annars har det varit en ganska ordinär dag på vårdcentralen. Ikväll måste jag sätta mig med lite plugg för vi har tenta på måndag och sedan på fredag. Yippy!
Ok då, vi hörs sen!
 
 
Jag har bara lite oflyt, den här tjejen har otur!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: