callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Kvällspromenad

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var en trött dag. Jag låg länge inatt och vände och vred mig innan jag lyckades somna. Dagen bjöd på föreläsningar av olika kvalitet och mot slutet kl 15.00 var vi bara 17 tappra själar utav 52 som var kvar. Antar att vårvädret är trevligare än lagtexter.
 
Vi pratade både om jämlik vård till alla och våra fördomar som kan göra att vården faktiskt inte blir jämlik och även om socialtjänstlagen. Jag hade dålig koll så det var nyttigt.
 
Väl hemma ramlade jag i säng och sov 2 timmar. Sen gick jag upp och åt och pluggade lite till morgondagens seminarie och sedan var jag ute på promenad med en klasskompis. Blev en skön promenad på 75 min omkring Linné. Vädret är fint så man borde försöka komma ut lite oftare.
Jag är allmänt trött denna veckan känner jag. Ska lägga mig snart.
Vi hörs!
 
 
Ibland intas frukosten på morgonens föreläsning.
 
 
 
Fyndade ett par orangea tights på H&M igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: