callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag tillbaka i ett soligt Göteborg. Tror nästan det är varmare här än i London.
Jag och mamma hade 3 händelserika och roliga dagar.
Vi hann med sightseeing, shopping och musikal. Det var så mycket folk överallt och vi åkte en hel del tunnelbana.
Hotellet var över förväntan, 4 stjärnigt och riktigt lyxigt. Säkert det största hotellrummet jag har bott i.
Området var också bra, Kensington, nära allt men ändå inte mitt i allt. Lugnt och fint.
London är definitivt staden för shopping. Så många butiker och så många roliga märken som inte finns här hemma. Jag ska bara tjäna lite pengar och återvända dit och shoppa. Haha!
Enda nackdelen var att det var ganska kallt. Det hade varit perfekt att åka dit i sommar.
Nu har mamsen åkt hem till sig och jag är ganska trött. Vi fick åka från hotellet redan kl 3.00 inatt.
Sammanfattningsvis en fin resa, storstadspuls, kvalitetstid med mamsen och lite kallt!
Vi hörs!
 
 
 
 
Hyde park
 
 
Buckingham palace, världens turisfälla, så mycket folk men mamma gillar kungligheter! Sprang dessutom på Olle från Fråga Olle!
 
 
 
Harrods, man blir ju lite kär i hela varuhuset.
 
 
 
Fika på The tea room.
 
 
 
Gott
 
 
 
På Le Miserable
 
 
 
Queens Theater och Le Miserable. Vilka röster och riktigt söta barn som var med!
 
 
 
Mor och dotter
 
 
 
Superkall sightseeing
 
 
 
Piccadilly
 
 
 
Fallossymbol?
 
 
 
Fint men kallt
 
 
 
Inte märkligare än Göteborgshjulet el? Man kan dessutom gifta sig däruppe för 3000 pund.
 
 
 
Tower of London
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Kul att du har haft en bra resa :)

    Svar: Tack fina du! Och jättekul att du läser min blogg! :) Vi ses
    Nasha

    2013-04-01 | 23:36:21

Kommentera inlägget här: