callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Zzz......

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag pluggat HELA dagen med små pauser för mat,facebook och disk.
Sov dessutom ett par timmar mitt på dagen då texten började dansa framför ögonen på mig.
Idag har jag läst om förmaksflimmer och hjärtinfarkt. Jag har lite svårt för hjärtat och dess sjukdomar. Finner dem lite krångliga och ofta lika varann så man blir förvirrad.
Vad jag skulle behöva är några dagar på en hjärtavdelning helt enkelt.
Efter torsdag och muntan ska jag hitta på roligheter för den här tjejen och den här bloggen behöver definitivt livas upp! See u soon!
 
 
Föredrar ni det anatomiskt  riktiga hjärtat?
 
 
El det här hjärtat?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: