callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

YEEES!!!!!!

Kategori: Allmänt

Hejjjjjjjjjjjjjj!
Jag klarade muntan. Jag briljerade på inget sätt och är fortfarande usel på hjärtat. Tur att en endokrinolog var med och att jag var rätt grym på diabetes.
För att bli lite bättre på hjärtat lånade jag en kardiologibok och EKG boken hem från biblioteket. Kan man inte tolka ett EKG så är man tydligen farlig inom sjukvården. Då är jag nog livsfarlig innan jag har satt mig och övat lite.
Det är iaf otroligt skönt att klarat muntan och jag är jättelycklig.
Nu blir det vila lite och ikväll ska jag fira med en kompis.
P.s Såg ni att Princessan Medeleine ska gifta sig i sommar? Världens roligaste pressmeddelandevideo! Tihi????
 
 
Det jag ska göra ikväll för att fira godkänd munta!
 
 Sessan med fästman.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: