callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Trött

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag rejält trött men vad gör man inte för sin blogg? Ju man sätter sig och skriver oavsett om man är trött el ej!
Jag har haft en bra dag. Natten var dock inte så bra, lyckades inte somna förrän 5.00.
Idag lunchade jag med en gammal bekant. Han är läkare och jobbar i Norge. Det var skittrevligt, vi snackade om resor, jobb och utbildning. Lunch på Jensen´s Böfhaus och fika på Soho. Bra start på dagen.
Sedan har jag pluggat mest, fast i min egna snigelfart. Hihi! Pluggade på stroke idag och har dessutom varit för trött för att vara arg! Underbart vad?
Jag ringde till 2 ställen i Norge och frågade om jobb. De lät dock inte överpositiva för det är mycket lättare att få jobb på sommaren än i november liksom. Men sådant löser sig alltid har jag lärt mig genom livet så no worries!
Nu ska jag ta med mig den fina rosa internmedicinboken till sängen, lägga mig och läsa lite så kanske jag somnar någon gång innan 5.00 inatt.
Vi hörs mina bloggisar!
 
Devil´s cake på Soho, mumsigt! Fast den är tom för mycket att dela på 2!
 
Älskar att de gör kurslitteratur i glada färger. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: