callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Slottskogen

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Hur är det med er? Här är det bra. Idag har jag promenerat till Slottskogen och njutit av det soliga (men kalla) vädret här i Göteborg. Hösten är så fin.
När jag kom tillbaka till stan gick jag in på H&M för att köpa några enkla hårsnoddar, men jag fastnade där och testade lite kläder. Köpte dock bara 2 par strumpbyxor och mina snoddar till slut.
Sedan gick jag och handlade lite mat och nu är jag hemma igen.
Ikväll blir det att plugga och göra en sallad för att väga upp den feta baugetten från igår! :P
Lägger upp några bilder från min promenad och så lite goda höstfrukter, mandariner och granatäpple. Jag älskar granatäpple och äter det som det är men det är jättegott även i sallader och jag har sett cheese cake med granatäppelkärnor på toppen, såg jättefin ut!
Ha en fin kväll nu! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: