callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Plugg plus fika

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Idag gjorde jag en bra grej. Jag har haft hemskt svårt att komma igång med plugget till en munta jag ska ha om ca 16 dagar. Och jag har ett helt galet internetbeteende, alltså jag kan sitta vid datorn halva dagen om jag får. :S Därför så lät jag bli att STARTA DATORN idag när jag vaknade vilket jag brukar göra annars. Och det funkade skitbra. Istället för att surfa bort 1 timme först på dagen och sedan ta många småpauser för att kolla facebook etc så fick jag 1,5 timmes effektivt pluggande gjort. Heja Nasha! ;)
Nu ska jag till videobutiken och lämna tillbaka en film jag hyrde igår, Step Up 3 http://www.imdb.com/title/tt1193631/ som är en dansfilm. Jag hade sett 1:anhttp://www.imdb.com/title/tt0462590/ och gillade den men 3:an var faktiskt skit. Storyn var jättesvagt uppbyggd och det var bara massa häftiga dansnummer i grupp.Den får 3 utav 10 av mig. Jag föredrar en bra story och en lagom portion dans.
Sedan ska jag till Linnéstan och fika med några tjejkompisar/gamla kursare till mig på ett mysigt café. :) Hoppas på mera plugg ikväll.
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: