callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lund!

Kategori: Allmänt

Hej ni!
Idag ska jag åka till Lund. Det ska bli så kul för jag har 3 vänner jag ska träffa där och sen är jag lite nyfiken på staden som verkar mysig. Känner verkligen att jag behöver komma bort lite efter att ha suttit hemma i flera veckor och pluggat.
Innan dess ska jag duscha, diska och packa. Lite segt.....
Igår firade vi min avklarade munta med en kompis. Det var trevligt, mat, bubbel och så såg vi alla 3 avsnitten av Torka aldrig tårar utan handskar. Jag hade sett den innan men inte min polare. För er som inte har sett den än rekommenderar jag verkligen att se den, går på SVTplay ca 20 dagar till.
Jag hinner nog inte skriva när jag är i Lund så i värsta fall hörs vi på söndag!
Hej så länge!
 
Tårta/bakelse måste man ha när man firar!
 
Bubbel måste man ha när man firar.
 
Skåååååååål!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är det inte en Terre D'hermes Eau De Parfum som skymtas i foto två. Tyder på sofistikerat sällskap.

    Svar: Kan det vara det sofistikerade sällskapet som kommenterar? Isf varför anonymt? :(
    Nasha

    2012-10-26 | 20:22:52

Kommentera inlägget här: