callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobb

Kategori: Allmänt

Hej kära bloggisar!
Hur är det med er denna oktobermorgon? Med mig är det fint. Det har hänt 2 små mirakel idag.
1- Jag vaknade kl 8.00! För mig som lagt mig supersent på sistone och gått upp vid lunchtid är detta en stor progress. :)
2- När jag vaknade såg jag att jag hade fått sms från bemanningen så nu ska jag jobba ikväll. Det har ju varit så tunnsått med jobb. Det är första dagen jag ska jobba på sjukhuset som undersköterska på egen hand för innan har jag bara gått bredvid. Men jag tror det kommer gå bra. :)
Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan jag ska bege mig till jobbet.
Ska försöka ta en bild till er i mina scrubs sen! :)
Ha en fin tisadg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: