callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

hv

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu har jag hv alltså huvudvärk. Det har varit en lång dag.
Jag sov inte så länge idag så jag var lite småtrött redan när jag gick upp.
Skulle gå på ett bodypump pass men jag bangade. Läste lite och lullade runt lite allmänt innan jag åkte och fikade med en tjejkompis. Hon hade beställt nästa bok vi ska läsa i vår bokklubb så jag fick min bok av henne. Det var som vanligt en trevlig stund att bara sitta ner och snacka.
Efter det åkte jag hem till en annan vän. Vi hade inte setts på många veckor då hon varit på semester. Hennes familj var också på besök och vi pratade en hel del och åt god mat. Kul att hon är hemma igen. 
Nu är jag hemma och astrött.
Ska borsta tänderna och hoppa i säng faktiskt.
Vi hörs!
P.s Det är läskigt hur lätt man kan fylla sina dagar när man inte jobbar/pluggar. Inga problem alls. Men ärligt talat saknar jag att göra något vettigt och lite nytta.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: