callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fika och KTB

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på Kurs och tidningsbiblioteket en sväng och pluggat lite. Det är fint där och det sitter alltid mycket folk där. Bra pluggmiljö helt enkelt.
 
Var på Café Dali innan och åt lite. Det var mysigt och hon ägaren var hur snäll som helst och gjorde mig en baugette med 2 olika fyllningar när jag inte kunde bestämma mig. :) Deras baugetter är så stora så man omöjligen kan äta en hel, jag fick resten med mig hem. Ska komma ihåg att köpa bara en halv nästa gång.
 
 
Nu är jag hemma och chattar med en jättebra kompis som är i Iran på semester just nu. Det är alldeles för ofta man får vara ifrån sina vänner. Många som flyttar i vår ålder osv. Men hon kommer iaf hem snart. :) 
Jag ska plugga lite mer ikväll och kanske se en film sen, vi får se.
Ha en trevlig kväll så hörs vi! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: