callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vänta.........

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag faktiskt ganska less. Vad har man gjort senaste veckan? Väntat på att det ska bli fredag, få lön, köpa julklappar, åka till mamma, fira jul, sedan nyår osv. Jag hatar ju att vänta. Det känns som hela december har varit en lång uppladdning, men nu är jag trött. Nu vill jag att det ska vara lördag och jag ska sitta på tåget med mina julklappar. Jag vill få gjort storhelgen och fira nyår så livet kan återgå till det normala. Låter kanske skitkonstigt men jag har aldrig varit mycket för att vänta.
Jag har varit hemma i 2 dagar och det är kanske därför jag är på dåligt humör.
Ikväll är det den årliga julfesten hos en klasskompis och om det är nåt jag gillar så är det sådana traditioner. Det ska bli kul. Tror jag har varit på det i 3 år iaf.
Annars händer inte så mycket, vänta vänta vänta på att den här veckan ska vara slut.
Jag längtar tom lite efter att skolan ska börja igen. 14 januari sätter mitt liv som läkarstudent igång igen. Det ska bli lite kul med nya klasskompisar ny kurs osv.
Ok, nu har jag gnällt tillräckligt. Vi hörs!
 
 
Så här känner jag mig just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: