callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Frisör och nyårsklänning!

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Nu har jag varit en sväng på stan. Var hos min frisör och plockade ögonbrynen och klippte mig faktiskt några centimeter med. Hon är grym på att klippa allt för MYCKET så jag fick tjata på henne 10 gånger att jag bara ville klippa 2 centimeter. Tror inte det syns någon skillnad men så skönt att bli av med det värsta av dem slitna topparna. Jag älskar frisörsalonger och stämningen, man är liksom där för att göra sig fin. Min frisör är dessutom supergo, jag har gått hos henne i säkert 3 år och vi pratar om allt möjligt. Mysigt!
 
Sedan gick jag i några butiker och hittade en nyårsklänning redan i andra butiken. Rekord! Den är söt och väldigt nyårsaktig men var lite för dyr för min plånka. Nu får jag kanske ha den på både nyår och min födelsedag. Men vad gör det? Att hitta klänningar är faktiskt inte det enklaste så jag är supernöjd. Ni får se bild sen!
Idag är min lediga dag, jobbade igår och jobbar 12 timmar imorgon. Därför tänkte jag ta det lite lugnt. Sitter och dricker en kopp julte nu och tänkte se filmen Eat pray love. Har bokat in mig på ett zumbapass i eftermiddag som var fullbokat så får se om jag kommer med.
Hoppas ni har en skön dag och njuter av dessa mellandagar!
Vi hörs!
 
 
Köpt nyårskläder än?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: