callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Både fest och lugnt

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var jag på en kompis Filips 30-årsfest. Det var skitkul och trevligt. Jag kände bara honom där så det var många nya ansikten och massa mingel.
Vi bjöds på mat på Chez Amis, och maten var över förväntan faktiskt. Jag måste äta där nåon mer gång. Sedan drog delar av sällskapet till Lounge och dansade lite. Jag gick hem relativt tidigt därifrån men det var en superbra kväll.
Idag har jag haft en lugn hemmadag. Johan kom över och vi gjorde först pannkakor, sedan var vi ute på stan en sväng och sedan lagade vi mat, bakade pepparkakor och drack glögg, gud vad stark den var.
Det har varit en mysig helg laddad med både fest och lugn hemmadag.
Imorgon jobbar jag som sekreterare på ett nytt ställe som jag inte ens vet exakt var det ligger. Har fått en adress och hoppas verkligen att jag hittar.
Nu blir det att varva ner och läsa lite innan jag ska lägga mig.
Vi hörs!
 
 
Innan festen
 
 
Det snälla födelsedagsbarnet serverar gästerna bubbel
 
 
Revbenspjäll på Chez Amis, rekommenderas
 
Några av gästerna
 
Hamnade på Lounge som vanligt
 
Dansgolv
 
Alla ville bjuda Filip på dricka
 
 
Söndagen började med en hög pannkakor
 
 
Det bakades pepparkakor, notera kamelen!
 
 
Inte ett par bröst utan ett B
 
Så här många kakmått behöver man
 
Middagen ligger i saffransmarinad
 
 
Den jävulskt starka glöggen spetsad med congnac
 
 
 Julfika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: